CountMe
Το CountMe αποτελεί τη βάση για μια σειρά λύσεων υψηλής τεχνολογίας, όπως αναλυτικά στοιχεία λιανικής, διαχείριση ουρών και εφαρμογές αξιοποίησης χώρου. Για να λάβετε αποτελεσματικές επιχειρηματικές αποφάσεις, χρειάζεστε αναλυτικά στατιστικά και αυτό παρέχουν οι μετρητές.
Μεγάλη ακρίβεια που αγγίζει το 99%
Real Time στατιστικά και από το κινητό σας
Πολύ οικονομικό σε σύγκριση με παρόμοια συστήματα
Ανώνυμα στατιστικά, συμβατό με GDPR
Σύστημα Καταμέτρησης
Με το σύστημα καταμέτρησης ατόμων CountMe μπορείτε εύκολα να γνωρίζετε τον αριθμό των ατόμων που βρίσκονται σε ένα χώρο εξοικονομώντας πόρους και χρόνο. Είναι μια ολοκληρωμένη λύση που προσφέρει τη δυνατότητα ελέγχου ατόμων ιδιαίτερα σε χώρους με υψηλή συγκέντρωση πληθυσμού. Μέσω αυτού επιτυγχάνεται η ακριβής καταμέτρηση των ατόμων που κινούνται σε πολυσύχναστους χώρους, ελέγχοντας αποτελεσματικά τις εισόδους και ενεργοποιώντας μηχανισμούς ειδοποίησης σε περίπτωση υπέρβασης.
Η καταμέτρηση ατόμων γίνεται με τη χρήση μιας ηλεκτρονικής συσκευής, για τη μέτρηση του αριθμού των ατόμων που περνούν από ένα συγκεκριμένο πέρασμα ή είσοδο. Όλο το σύστημα έχει αναπτυχθεί μέσα στην εταιρεία μας που μαζί με το σύστημα αναγγελιών με φωνητικές ανακοινώσεις αποτελούν πρωτοποριακές λύσεις για τα ελληνικά δεδομένα.
Με υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI) και πολύ γρήγορο χρόνο απόσβεσης, οι μετρητές μας χρησιμοποιούνται από μεγάλες εταιρείες, διαγνωστικά κέντρα, εμπορικά κέντρα, δημόσια ιδρύματα και οργανισμούς. Οι πληροφορίες που παρέχουν οι μετρητές μας χρησιμοποιούνται σε όλα τα επίπεδα των επιχειρήσεων, από το σχεδιασμό δραστηριοτήτων έως τον καθορισμό της συνολικής στρατηγικής.
Πως λειτουργεί
Το Σύστημα Καταμέτρησης Ατόμων αποτελείται από τρία στοιχεία:
● ασύρματοι μετρητές πόρτας,
● πύλη δεδομένων για συλλογή δεδομένων από μετρητές κυκλοφορίας πόρτας και
● λογισμικό αναφοράς που εμφανίζει δεδομένα από τους μετρητές σε διάφορες αναφορές.
Ο ασύρματος μετρητής τοποθετείται στην είσοδο του καταστήματος και μετρά όλα τα άτομα που εισέρχονται και εξέρχονται από τον συγκεκριμένο χώρο. Μπορεί να καλύψει έως και 16 πόρτες και να καταγράφεται εκτός από τον ακριβή αριθμό των ατόμων, η ώρα και η ημερομηνία, ακόμα και το πόσα άτομα πέρασαν από κάθε είσοδο. Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται και είναι διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή. Δίνεται η ευκαιρία σε κάθε επιχειρηματία να ενημερώνεται άμεσα, ακόμα και από το κινητό του, πόσοι πελάτες τον επισκέφτηκαν, όπως επίσης και το πόσοι πελάτες ακόμα μπορούν να εισέλθουν στον χώρο, ακόμα και αν είναι σε ωράριο εντός ή εκτός εργασίας.
Η εταιρεία μας προσφέρει λύσεις σε κάθε επιχείρηση με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Πλεονεκτήματα
Το CountMe αποτελεί τη βάση για μια σειρά λύσεων υψηλής τεχνολογίας, όπως αναλυτικά στοιχεία λιανικής, διαχείριση ουρών και εφαρμογές αξιοποίησης χώρου. Για να λάβετε αποτελεσματικές επιχειρηματικές αποφάσεις, χρειάζεστε αναλυτικά στατιστικά και αυτό παρέχουν οι μετρητές.
Οι ακριβείς και αξιόπιστες μετρήσεις σας επιτρέπουν:
● Να υπολογίσετε την αναλογία μετατροπής του καταστήματός σας
● Να συγκρίνετε την απόδοση του καταστήματος στο Internet
● Να υπολογίσετε τα μοτίβα σας
● Να βελτιστοποιήσετε τη διάταξη του κτιρίου και το επίπεδο στελέχωσής σας
● Να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση των πελατών σας
● Να αποφύγετε τα πρόστιμα και το κυριότερο
● Να αποφύγετε την μετάδοση του ιου
Λογισμικό Αναφοράς
Το σύστημα διαθέτει και λογισμικό αναφοράς. Καταγράφει όλα τα άτομα που εισέρχονται και εξέρχονται από τον συγκεκριμένο χώρο ανά ώρα, ημέρα, εβδομάδα, μήνα, έτος. Τα στοιχεία αποθηκεύονται σε δικό μας server.
Στην παρακάτω φωτογραφία , τo νούμερο 2 για παράδειγμα, αντιπροσωπεύει τα άτομα που είναι αυτή την στιγμή μέσα στον χώρο μας, ενώ το νούμερο 389 αντιπροσωπεύει την συνολική κίνηση των ατόμων για το χρονικό διάστημα που έχουμε επιλέξει.
Απλό και εύχρηστο και προσβάσιμο ακόμα και από το κινητό σας.
Σύστημα Προτεραιότητας Πελατών σε χώρο αναμονής με ηχητική αναγγελία
H Μicroshop σε συνέχεια του Countme, δημιούργησε ένα νέο σύστημα Προτεραιότητας σε χώρους αναμονής πελατών. Είναι το μόνο σύστημα στην Ελλάδα με ηχητική αναγγελία στα Ελληνικά και ταυτόχρονη ένδειξη του αριθμού σε μια μεγάλη κεντρική οθόνη.
Ο πελάτης έχοντας πάρει έναν αριθμό κατά την προσέλευση του σε κάποιο κατάστημα, αναμένει να εμφανιστεί στην οθόνη ο αριθμός αλλά και να το ακούσει για να προχωρήσει στο σημείο εξυπηρέτησης.
Ο υπάλληλος μέσα από την οθόνη του υπολογιστή του, στο διαχειριστικό του συστήματος επιλέγει τον αριθμό εξυπηρέτησης. Στην οθόνη του κοινού εμφανίζεται ο αριθμός και ταυτόχρονα υπάρχει και η ηχητική αναγγελία του ίδιου του αριθμού.
Το σύστημα λειτουργεί ασύρματα, χωρίς καλώδια και button ώστε να εμποδίζουν τους υπαλλήλους να εργαστούν ή να καταλαμβάνουν χώρο. Η διαχείριση γίνεται από τον υπολογιστή του κάθε υπαλλήλου μέσω web και πατώντας μόνο ένα βελάκι.
Ο διαχειριστής ή ο υπεύθυνος του καταστήματος μπορεί να έχει απομακρυσμένη πρόσβαση και να παρακολουθεί την διαδικασία. Όπως επίσης μπορεί να βλέπει και τα στατιστικά της ημέρας είτε real time είτε όταν θελήσει και να παρακολουθήσει πόσοι πελάτες εξυπηρετήθηκαν και ανά πόση ώρα.
Ένα σύστημα απόλυτα χρήσιμο και εύκολο στην λειτουργία του, για τις ανάγκες εξυπηρέτησης πελατών και βελτιστοποίησης της εργασιακής απόδοσης.
Σύστημα Ωρομέτρησης – eTracking και On-line διαβίβαση στο ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ
Το σύστημα Ωρομέτρησης προσωπικού, eTracking σας επιτρέπει να παρακολουθείτε τις παρουσίες των υπαλλήλων σας με μια ματιά.
Χαρακτηριστικά
- Ασφαλή και άμεση πληροφόρηση μέσω σύγχρονου λογισμικού
- Εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος
- Εύκολη διαχείριση της παρουσίας των εργαζομένων της επιχείρησης σας
- Χαμηλά έξοδα προμήθειας και εγκατάστασης
- Αναγνώριση με χρήση επαγωγικής – μαγνητικής κάρτας RFID
- Real Time απεικόνιση του status του εργαζόμενου
- Πολλαπλές έδρες – multiple locations
- Εύκολα και εύχρηστα reports ανά εργαζόμενο, ανά έδρα ή και συγκεντρωτικά
- Εξαγωγή σε Excel για ακόμα πιο αναλυτική διαχείριση
Το λογισμικό που συνοδεύει τις συσκευές είναι μια Web εφαρμοφή έτσι ώστε να μπορεί ο “καθένας” μέσο διαπιστευτηρίων, να έχει πρόσβαση από οπουδήποτε αφού οι συσκευές έχουν ενσωματωμένο ασύρματο Wi-Fi για την ανταλλαγή των δεδομένων!
Έτσι οι πληροφορίες μπορούν να μεταφερθούν απλά και γρήγορα. Ακόμη ο διαχειριστής μπορεί να έχει απομακρυσμένη πρόσβαση σε όλες τις μονάδες για να πάρει τα reports χωρίς την φυσική του παρουσία.
Το σύστημα ωρομέτρησης προσωπικού με τέσσερις τρόπους επαλήθευσης ταυτότητας θεωρείται απαραίτητο σύστημα για κάθε εργοδότη με σκοπό τον επαρκή έλεγχο της παρουσίας των εργαζομένων και τον σωστό υπολογισμό μισθοδοσίας. Η σύνδεση ασύρματου δικτύου καθιστά το σύστημα μας πρωτοποριακό. Είναι σε θέση να λειτουργήσει με PIN και RFID καρτών ή μπρελόκ.
Έτσι καταγράφετε με ασφάλεια έναν τεράστιο όγκο δεδομένων αναφορικά με τη προσέλευση του προσωπικού στην επιχείρηση σας.
Η εφαρμογή στηρίζεται σε προηγμένο αλγόριθμο και εξασφαλίζει την ταχύτερη αναγνώριση PIN και ID. Η TFT οθόνη μπορεί να εμφανίσει πληροφορίες όπως την φωτογραφίου του υπαλλήλου, το αποτέλεσμα ελέγχου κλπ. Η επικοινωνία TCP/IP (θύρα wireless lan) για σύνδεση στο δίκτυο είναι στάνταρ και η μετάδοση δεδομένων μεταξύ του τερματικού και του υπολογιστή μπορεί να γίνει εύκολα μέσα σε μόλις μερικά δευτερόλεπτα!
Ιδανικό για επιχειρήσεις, διαγνωστικά κέντρα, πολυκαταστήματα, δημόσιους οργανισμούς και όπου αλλού χρειάζεται να γίνει καταγραφή της παρουσίας των υπαλλήλων με δυνατότητες παρακολούθησης πολλαπλών εταιρειών, εξαγωγή αρχείων σε excel για επεξεργασία δεδομένων και On line διασύνδεση με το Πληροφοριακό Σύστημα ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ, εφόσον το χρειάζεστε.